Lucie Dědková – Ukažte, že máte klienty aneb do jaké restaurace byste šli?

Lucie Dědková, podnikatelská mentorka, dává v novém díle Byznysových jednohubek tip o tom, jak máte ukazovat, že máte klienty. Když jde vidět, že máte klienty, lidé vás zařadí mezi odborníky o jejichž služby je zájem, je tu však i druhá strana mince. Poslechněte si Byznysovou jednohubku a dozvíte se, na co si dát pozor. 💸😉🚀😁💛

Poslechněte si podcast

Byznysové jednohubky Lucie Dědková podnikatelská mentorka

Raději čtete? Zde je přepis rozhovoru

Já jsem Lucie Dědková, jsem byznysmentorka, vítám vás u dnešní Byznysové jednohubky.

Ukažte, že máte klienty!

Je to stejné jako s restaurací.

Určitě půjdete radši do restaurace, kde je plno, kde se lidi baví a kam lidi chodí rádi. Podvědomě tušíte, že je tato restaurace určitě lepší než ta, kde nikdo není.

A toto platí i v byznysu.

Vždycky, když víte, nebo tušíte, že někdo má klienty, je žádaný, lidi o něm mluví, tak předpokládáte, že je dobrý.

To stejné dělejte i u sebe, ukazujte, že máte klienty, ukazujte, že s klienty mluvíte, že děláte více než jen to, že jste na sítích nebo podobné věci.

Jakým způsobem ukazovat, že mám klienty?

Určitě pište do příspěvků, do mailů a při komunikaci o tom, že máte klienty.

"S klienty jsme probírali… moje rady klientům…"

Můžete to takhle zaonačit, že dáváte tip, že něco rozdáváte, že dáváte know-how, ale zároveň ukazujete, že ty klienty máte.

Využívejte reference, zpětné vazby nebo nějaké recenze, když vám lidi napíší.

Můžete se s klienty vyfotit, jako třeba já tady na skupinovém ZOOMu, ale můžete i s jedním klientem, když jste jeden na jednoho.

Tak to je takto jedna věc - ukazujete, že máte klienty. Toto je podle mě celkem známá věc a s tím za mě souvisí i druhá strana mince.

Na co si dát pozor!

Zároveň si dejte pozor na to, ať nejste vidět příliš často, když odpovídáte na poptávky nebo něco podobného.

Co tím chci říct.

Když se ucházíte o neveřejné zakázky nebo podobné věci, tak tam je to jedno.

Často ale na Facebooku vidím některé lidi, kteří tvrdí, že mají hodně klientů, hodně toho jedou a mají kolem sebe obraz "super, jim to frčí".

Zároveň je ale vidím, že mají kapacitu reagovat na každou poptávku, jsou jedni z prvních, kteří reagují: "Ano, já bych vám to udělal."

To na mě třeba hází špatný dojem, protože mám pocit ve smyslu: "Jak to, že mají prostor, jak to, že mají čas?"

Když je to firma, je to něco jiného, ale když se bavíme o freelancerech a jednotlivcích...

Toto je potřeba vyvážit. Když to vypadá, že jdete po každé poptávce, podrývá to to, že máte klienty.

Ukazujte, že máte klienty, mějte klienty a ať vám byznys frčí. 💸😉🚀😁💛

Ahoj.

Byznysové jednohubky Lucie Dědková podnikatelská mentorka

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/html/byznysovejednohubky.cz/public_html/www/wp-includes/functions.php on line 5279

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/html/byznysovejednohubky.cz/public_html/www/wp-includes/functions.php on line 5279

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/html/byznysovejednohubky.cz/public_html/www/wp-content/plugins/complianz-gdpr/class-cookie-blocker.php on line 428