Lucie Dědková – Označení @všichni a kdy má smysl ho použít

Lucie Dědková, podnikatelská mentorka, radí, jak na Facebooku využít označení @všichni tak, aby nebylo považováno za spam, ale aby vám přineslo pro vaše podnikání užitek. Kdy je toto označení k užitku a jak může taková strategie sběru kontaktů pomocí @všichni vypadat, to se doslechnete v tomto díle Byznysových jednohubek. 💸😉🚀😁💛

Poslechněte si podcast

Byznysové jednohubky Lucie Dědková podnikatelská mentorka

Raději čtete? Zde je přepis rozhovoru

Označení @všichni a kdy má smysl ho použít

Já jsem Lucie Dědková, podnikatelská mentorka, a vítám vás v Byznysových jednohubkách.

Budeme se bavit o této funkci "všichni" na Facebooku, kdy přes @všichni, @everyone, @přátelé, @friends označíte například všechny, co jsou ve vaší skupině, nebo všechny přátelé.

Toto označování se teď hodně považuje za spamování a já s tím souhlasím. Facebook to povoluje použít jenom jednou denně.

Já bych doporučila, když už označení používáte, tak snížit například na jednou týdně nebo jednou měsíčně.

Jak používám @všichni já

Tuto funkci jsem použila zatím jednou a krásně se mi to vyplatilo. Chci vám o tom říct více.

Za mě nemá smysl toto označení používat ve všech skupinách, používat to u prodejních nabídek apod., protože většina lidí to bude považovat jako spam.

Vy můžete tuto funkci využít, když se někdo přihlásí do vaší výzvy, výzva začne a nejsou všichni aktivní v té výzvové skupině. Nebo v minikurzu, nebo v placeném kurzu, tam má toto označování velký význam.

Určitě počítejte s tím, že ne každý bude tímto označením opravdu označen. Většinou se tím označí jenom přátelé přátel.

Označení @everyone jde také vypnout!

V nastavení soukromí Facebooku najdete upozornění Tagy a tam jdete k tomu přátelé přátel, kde můžete zrušit toto označení @everyone. Je tam přepínací tlačítko vypnout/zapnout. Takto to funguje v mobilu přes mobilní aplikaci. Na PC mi to takto nešlo a je možné, že je to tam někde jinde, zatím jsem neviděla.

Kdy se mi vyplatilo označit všechny ve skupině

Ve svém dalším projektu Pro Evinku, kde jsou materiály pro děti, jsem potřebovala otestovat jeden z materiálů o dinosaurech. Publikovala jsem to ve své skupině PDF aktivity pro děti, kde jsem přes to chtěla nasbírat kontakty, ze kterých jsem losovala pět lidí k testování.

Udělala jsem takový "prodejní" příspěvek, kde jsem nabízela PDF soubor zdarma s tím, že vylosuji 5 lidí z těch, kteří mi vyplní dotazník v Google Formuláři.

Udělala jsem dotazník, kde jsem se ptala na věk dětí, jaké aktivity by neměly v PDFku chybět, jaká témata by je bavila, abychom mohli s mým týmem udělat další témata pro děti.

Potom jsem se také ptala, jestli si někdy kupují PDFka, v jaké cenové relaci a pak ještě možná na nějaké dvě další věci.

Určitě jsem se zeptala na e-mail a chtěla jsem souhlas se zasíláním obchodních sdělení a souhlas s obchodními podmínkami, abych si mohla maily ukládat a pracovat s nimi.

Nejdříve jsem to dala do té mé skupiny, kde je 7 tisíc lidí, ale nebylo to úplně fajn, přihlásilo se mi 20-25 lidí.

Říkala jsem si: "Super, budu mít alespoň 25 mailů, v pohodě…", ale pak jsem si řekla: "No tak jdu do toho, zkusím to označení @everyone, no tak se mi možná někdo odhlásí ze skupiny…". Jménem stránky jsem dala do jednoho z komentářů u toho mého vlákna, že to platí jen do neděle, tak kdo to chce využít (to byl asi pátek nebo sobota), ať se přihlásí teď.

A na základě toho jsem měla nakonec 104 mailů. 104 lidí nejen, že reagovalo u toho příspěvku, ale pak reagovali ještě na moji zprávu, ve které jsem posílala dotazník a vyplnili ho do té neděle.

Řekla bych tedy, že v tomto případě se mi to označení @všichni velmi vyplatilo. Ta skupina byla velká, nepoužívá se to tam pravidelně, takže jednou za čas si myslím, že se to snese.

Někdo se ze skupiny možná odhlásil, v pohodě, ale já jsem z toho měla 104 kontaktů do své databáze, které se určitě vyplatí. Myslím, si, že jsem je v tomto případě nasbírala velmi levně.

Rušila jsem si já označení @všichni na Facebooku?

Já jsem si ho nezrušila. Mě přijde super, že tam, kde si chci opravdu něco přečíst, například v placených věcech nebo ve výzvách, do kterých se připojím, že mě mohou označit.

Naopak, když mě označí ve skupinách, kde už nechci být, nebo mi to přijde jako spam, tak se z těch skupin odhlásím a už tam vůbec nejsem. Odlehčuji si tak svůj virtuální prostor.

 

Ať se vám daří v byznysu i s označováním @všichni.💸😉🚀😁💛

Byznysové jednohubky Lucie Dědková podnikatelská mentorka

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/html/byznysovejednohubky.cz/public_html/www/wp-includes/functions.php on line 5279

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/html/byznysovejednohubky.cz/public_html/www/wp-includes/functions.php on line 5279

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/html/byznysovejednohubky.cz/public_html/www/wp-content/plugins/complianz-gdpr/class-cookie-blocker.php on line 428